Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Elektroniczna dokumentacja medyczna i podpis elektroniczny w nowoczesnej placówce ochrony zdrowia
2009-12-14 13:08:51

Informacje o stanie zdrowia osoby, w tym dokumentacja medyczna należą do "danych wrażliwych" i podlegają prawnym ograniczeniom co do ich przetwarzania. Podczas naszego szkolenia pragniemy przybliżyć państwu standardy wyznaczone przez prawo w zakresie gromadzenia oraz udostępniania dokumentacji medycznej. Jest to niezmiernie ważne dla przebiegu leczenia pacjentów oraz przestrzegania ich praw.

Czy każdy klient może być kluczowy?
2010-01-15 11:08:23

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem.

OTWARCIE Centrum Konferencyjno-Szkoleniowego B&O NAVIGATOR
2010-02-01 13:09:02

Szkolenia Centrum Konferencyjne B&O NAVIGATOR. Od 1 lutego 2010 rozpoczyna nowy etap naszej działalności. Przenosimy siedzibę firmy i nasze szkolenia otwarte do Centrum Konferencyjnego B&O NAVIGATOR.

Co z tym stresem?
2010-02-05 17:00:10

Nasze życie bez emocji byłoby spokojne, ale również puste. Są emocje, które chętnie doświadczamy, ale także te, których chcielibyśmy unikać. Odczuwanie emocji jest wpisane w nasze życie. Mają swoje zadanie i czemuś służą oraz z czegoś wynikają.

Artykuł Co z tym stresem?
Konferencja - Zarządzanie kapitałem ludzkim u progu powrotu koniunktury
2010-02-23 13:30:32

z cyklu „Pozytywny wizerunek organizacji” Warszawa, Centrum Konferencyjne „Zielna”, 21 kwietnia 2010

Artykuł Konferencja - Zarządzanie kapitałem ludzkim u progu powrotu koniunktury

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia zarządzanie zespołem Bydgoszcz

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.